Donateur Stichting Roemeniƫ Hunedoara Donateur Stichting Roemeniƫ Hunedoara
De Stichting Roemenië Hunedoara heeft al meer dan 25 jaar een nauwe band met de protestantse Reformatuskerk in Hunedoara. Armlastige oudere gemeenteleden krijgen hulp in de vorm van levensmiddelenpakketten en een tegemoetkoming in de verwarmingskosten. Ook heeft de Stichting een bijdrage geleverd aan o.a. het onderhoud van de kerk, de realisatie van een kerkelijk gemeenschapscentrum (het Terra Huis), de renovatie van het mortuarium en de aanschaf van een minibus. Steun wordt ook verleend aan een drietal scholen voor kinderen met een beperking in Hunedoara en Lupeni. Deze hulp bestaat uit een bijdrage in de aanschaf van leermiddelen, onderhoud van de gebouwen, de aanschaf van schoolbusjes etc. Tenslotte geeft de Stichting steun aan een klein ziekenhuis in Brad, recentelijk in de vorm van professionele strijkapparatuur en een industriële wasmachine.
Naast eenmalige giften, acties, bijdragen van kerken etc. is de continuïteit van de activiteiten van de Stichting afhankelijk van donateurs die elk jaarlijks € 50,00 bijdragen. Wellicht is een donateurschap ook iets voor u. Zo ja, vul dan het deelnameformulier donateur Stichting Roemenië Hunedoara in. Uw gift is fiscaal aftrekbaar, omdat de stichting de ANBI-status heeft.

Automatische incasso
Om het u, maar ook ons, makkelijker te maken, wijzen wij u graag op de mogelijkheid uw gift via een automatische incasso te regelen. Op het deelnameformulier kunt u de Stichting Roemenië Hunedoara hiertoe machtigen.

Het deelnameformulier kunt u mailen of opsturen naar:
Eliane Vermeer, secretaris Stichting Roemenië Hunedoara
Braamhorst 26